Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Disa Brobakken - 26 juli 2014 20:17

Hejhej! Kommer nog bli ett väldigt långt inlägg så ni vet.
Tänkte bara säga att nu på sommarlovet orkar jag inte skriva ett inlägg varje dag.
Så det kommer ett inlägg om ett par dagar samtidigt just nu.

I torsdag skulle jag egentligen åkt till segelbåten, men det blev ändrade planer så jag hängde inte med.
Men då istället så var jag med Samuel på dan och sedan på kvällen åkte jag och mamma och tog en pizza och åkte och åt den vid åsasjön, tog även och badade lite.

Igår (fredags) så var jag med mamma i stan på förmiddan och shoppade lite, åt bland annat på honeycomb också, helt ärligt så var det inte riktigt så gott jag trodde det skulle va.
På eftermiddan var jag med othilia.
Vi var vid fotbollsplan i flera timmar och tränare till Trekantencup vi ska till 1-3 augusti.
Sedan på kvällen åkte vi till åsasjön och spenderade kvällen där.


Idag så var jag med othilia igen.
Vi var vid fotbollsplan en stund och spelade inte lite videos oså.
Nu på kvällen har jag varit hos Samuel.

Har inte tatt så mycket bilder de senaste dagarna men det kommer lite bilder längre ner/ D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards